Creative Review #5

Dear Team,

TV is our new field of play.
Το 5ο Creative Review είναι αφιερωμένο σε Above The Line projects που δουλέψαμε τους τελευταίους μήνες. Αν δεν τα έχετε πετύχει ήδη στην TV σας, θα μπορέσετε να τα απολαύσετε εδώ.

Enjoy.

Ελληνική Κυβέρνηση / Ίδρυμα Ωνάση

Κάθε εμβόλιο μετράει

THE BRIEF
Δημιουργία 3 TVC για την Εθνική Εκστρατεία εμβολιασμού, κατά τη διάρκεια του 4ου κύματος του Covid-19. Τα spots δημιουργήθηκαν για να δώσουν απαντήσεις στις ανησυχίες των πολιτών, να μεταφέρουν ακριβείς και επιστημονικές πληροφορίες και να ενθαρρύνουν 3 συγκεκριμένες κατηγορίες πολιτών (ζευγάρια που περιμένουν παιδί, γονείς, ενήλικες 60+) να κάνουν το εμβόλιο.

OUR DELIVERABLES
– Concept
– Σενάριο
– Story Board
– Video production for TV (3 films) & digital assets

CREDITS
Creative Content Director: Αθηνά Γεωργιάδου
Senior Art Director: Ειρήνη Μακρή
VP Corporate Affairs: Βασίλης Δασκαλόπουλος

Diageo

Johnnie Walker “Keep Walking Together”

THE BRIEF
Για πρώτη φορά μετά από 10 χρόνια το Johnnie Walker δημιουργεί local καμπάνια με τον Κωνσταντίνο Αργυρό. Η στρατηγική του πρώτου μέρους της καμπάνιας επικεντρώθηκε στην υποστήριξη της live μουσικής αναδεικνύοντας τους ανθρώπους μπροστά & πίσω από τη σκηνή. Η στρατηγική του δεύτερου μέρους βασίστηκε στην ανεκτίμητη αξία των ανθρώπων που μας στηρίζουν στη ζωή και ανέδειξε το Johnnie Walker ως το ιδανικό δώρο για να εκφράσουμε την ευγνωμοσύνη μας.

OUR DELIVERABLES
– Concept
– Σενάριο
– Story Board
– Video production for TV (2 films) & digital assets

CREDITS
Creative Content Director: Αθηνά Γεωργιάδου
Copywriter: Μιχάλης Μουλάκης
Junior Content Manager: Ιωάννης Βεντούρης
Business Unit Director: Ρίτα Μακράκη
Content Director: Αλέξανδρος Μαγγίνας
Junior Content Manager: Νίκη Βελισσαρίου

Janssen

Internal Animated Heroes

THE BRIEF
Δημιουργία ενός integrated comms activation με στόχο να αναδείξουμε τις limited edition συσκευασίες του cream cheese Philadelphia αφιερωμένες σε 10 ελληνικούς προορισμούς.
Οι καταναλωτές καλούνται να σκανάρουν πάνω στη συσκευασία ένα QR code, να επισκεφθούν το phillytisgefsis.gr που φιλοξενεί 27 συνταγές με twist Philadelphia, που αντιστοιχούν σε 10 ελληνικές πόλεις και να συμμετάσχουν σε διαγωνισμό. Εκτός από την τηλεοπτική καμπάνια που τρέχει αυτή την περίοδο,
δημιουργήσαμε το branding του activation, το site και το περιεχόμενο.

OUR DELIVERABLES
– Έρευνα και επιλογή των πόλεων / συσκευασιών
– Δημιουργία των limited edition συσκευασιών
– Microsite design & development
– TVC Video production & other digital assets
– Online διαγωνισμός
– Δημιουργία περιεχομένου & other creative assets

CREDITS
Senior Connect Director: Αλέξανδρος Δελλασούδας
Senior Connect Manager: Μαρίτα Βακαλοπούλου
Senior Connect Manager: Σοφία Αναγνωστοπούλου
Senior Connect Executive: Χριστίνα Κύτταρη
Creative Director: Αγγελική Λουκά
Αrt Director: Ζέτα Μομπάρακ
Senior Motion Graphic Designer: Μαρία Δούνη
Junior Art Director: Μυρτώ Ζωγραφάκη