Dear Team,
Πριν αποχαιρετιστούμε για το καλοκαίρι,
κάνουμε ένα throwback σε μερικά αγαπημένα projects που δουλέψαμε μαζί το τελευταίο διάστημα. Το 6ο Creative Review έχει photo και video παραγωγές, είναι πολύχρωμο και pop και μας συστήνει στους νέους ήρωες της Janssen.
Εnjoy και ραντεβού τον Σεπτέμβρη!
THE BRIEF
Δημιουργία καμπάνιας του Finish για τη τη νέα κάψουλα FINISH ULTIMATE με την υπογραφή της πρωτοβουλίας το Νερό είναι στα χέρια μας. Ο ambassador της μάρκας για το 2022 και 2023, ο διάσημος chef Άκης Πετρετζίκης πρωταγωνιστεί στο TVC και σε μια σειρά υλικών POP με στόχο να αναδείξουμε την αποτελεσματικότητα του προϊόντος και να εμπνεύσουμε τους καταναλωτές να συμβάλουν στην εξοικονόμηση νερού.
OUR DELIVERABLES
Σχεδιασμός και επιμέρους προσαρμογές:
– TVC
– Key visual
– POP υλικα
CREDITS
Creative Content Director: Αθηνα Γεωργιάδου
Creative Content writer: Μιχάλης Μουλάκης
Senior Art director: Ειρήνη Μακρή
Business Unit Director: Ρίτα Μακράκη
Senior Content Director: Αλεξανδρος Μαγγίνας
Junior Content Manager: Μυρσίνη Ζάρδα
Junior content Executive: Κωνσταντίνος Αγιασσώτης
THE BRIEF
Δημιουργία concept, μηνύματος και key visual για το λανσάρισμα της Klarna – της υπηρεσίας ηλεκτρονικών πληρωμών, αποκλειστικά στα Public καθώς και δημιουργία του landing page και των digital assets για την above the line καμπάνια.
Το concept βασίστηκε στο benefit της υπηρεσίας (πληρωμή σε δόσεις χωρίς πιστωτική) που προστέθηκε στο added value της εμπειρίας που προσφέρουν τα Public. Έτσι, το “Public now, Pay later”, έγινε το μήνυμα της επικοινωνίας ενώ για την οπτική ταυτότητα αξιοποιήθηκε φωτογραφικό υλικό των Public που συνδυάστηκε με δημιουργικά elements pop αισθητικής. Τα assets αξιοποιήθηκαν και στην τηλεοπτική καμπάνια του λανσαρίσματος, καθώς απέσπασαν πολύ θετικά σχόλια τόσο από τον όμιλο των Public όσο και από την Klarna, ενώ αναλάβαμε και την παραγωγή 2 ραδιοφωνικών spots.
OUR DELIVERABLES
– Concept, message, key visual
– Καθετοποιήσεις key visual
– Digital assets SoMe, google banners, viber visuals (motion & static)
– Landing page design, content curation & development
– Newsletter page design, content curation & development
– Σενάριο και παραγωγή για 2 ραδιοφωνικά spots
CREDITS
Creative Director: Αγγελική Λουκά
Senior Art director: Ειρήνη Μακρή
Creative Content Director: Αθηνά Γεωργιάδου
Senior Content Director: Ράνια Χαρτοφύλακα
Web Development Director: Γιάννης Ρουγγέρης
Front End Developer: Γιάννης Κολοκούρης
Senior Digital Manager: Νεοκλής Αθανασίου
Motion Design: Μαρία Δούνη, Μαριάννα Μακαρίτση
THE BRIEF
Δημιουργία της ελληνικής digital καμπάνιας της Cîroc Vodka για ένα παγκόσμιο hotspot, τη Μύκονο. Συνθέσαμε το Cîroc Squad με lifestyle influencers και τους μετατρέψαμε σε πρωταγωνιστές των #Cîrocyourmoments. Σχεδιάσαμε και καταγράψαμε bespoke εμπειρίες αναδεικνύοντας τις διαφορετικές στιγμές κατανάλωσης της premium vodka και συνδυάζοντάς τες με το διαφορετικό χαρακτήρα/lifestyle κάθε πρωταγωνιστή. Το περιεχόμενό μας επιλέχθηκε και προβλήθηκε στο global page της Cîroc.
OUR DELIVERABLES
– Creative Concept
– Σενάριο
– Story Board
– Video & photo production & digital assets
CREDITS
Creative Content Director: Αθηνά Γεωργιάδου
Junior Content Manager: Aναστασία Σταυρακάκη
Junior Content Executive: Κωνσταντίνος Αγιασσώτης
Business Unit Director: Ρίτα Μακράκη
Junior Content Executive: Μαρία Λυκοτραφίτη
THE BRIEF
Δημιουργία digital καμπάνιας Don Julio, με φόρο τιμής στην τοπική δεξιοτεχνία. Συνεργαστήκαμε με 5 brands που πρεσβεύουν διαφορετικές τέχνες για την παραγωγή περιεχομένου βίντεο και φωτογραφιών που αφηγείται το brand manifesto για την αληθινή αφοσίωση και το πάθος. Μέσα από ένα ταξίδι έμπνευσης και δεξιοτεχνίας, και ξεδιπλώνοντας μια διαφορετική όψη της Μυκόνου, αναδείξαμε τις αξίες της μάρκας και φέραμε το προϊόν στο επίκεντρο μιας μοναδικής καλοκαιρινής εμπειρίας.
OUR DELIVERABLES
– Creative Concept
– Σενάριο
– Story Board
– Video & photo production & digital assets
CREDITS
Creative Content Director: Αθηνά Γεωργιάδου
Junior Content Manager: Aναστασία Σταυρακάκη
Junior Content Executive: Κωνσταντίνος Αγιασσώτης
Business Unit Director: Ρίτα Μακράκη
Junior Content Manager: Χρίστα Χατζηγεωργίου
Junior Content Executive: Κατερίνα Ζήνδρου
THE BRIEF
Με αφορμή την Ημέρα της Ευρώπης και την ανακήρυξη του 2022 ως Ευρωπαϊκό Έτος Νεολαίας, μας ζητήθηκε η δημιουργία TVC spot με στόχο την επικοινωνία των δράσεων για τις “Ευρωπαϊκές Ημέρες Νεολαίας” που έλαβαν χώρα στις 7 και 8 Μαϊου, στο Ζάπειο και την Ελευσίνα. Στο 30” spot που δημιουργήσαμε, οι νέοι καλούνται να γιορτάσουν, μέσα απο ένα διήμερο δράσεων, το ότι είναι μέρος της ευρωπαϊκής οικογένειας, να ενημερωθούν για την επιχειρηματικότητα, τις ευκαιρίες, τα funds και τα εργαλεία που προσφέρει η Ευρώπη για τη διαμόρφωση ενός πράσινου & ψηφιακού μέλλοντος. Εκτός από την τηλεόραση, το spot ανέβηκε στα Social Media κανάλια της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Ελλάδα.
OUR DELIVERABLES
– Video Script
– Video Production
CREDITS
Creative Director: Αγγελική Λουκά
Senior Motion Designer: Μαρία Δούνη
Senior Content Manager: Σοφια Αναγνωστοπούλου
Junior Content Manager: Χριστίνα Κύτταρη
THE BRIEF
Δημιουργία δύο ηρώων (γυναίκαs & άνδρα) που εκπροσωπούν το τμήμα HR και μοιράζονται τα νέα και τις ανακοινώσεις προς τον Οργανισμό και τους εργαζομένους της Janssen Ελλάδος.
Βασιζόμενοι στα Company Guidelines κληθήκαμε να δημιουργήσουμε φιλικούς και προσιτούς προς τους αποδέκτες χαρακτήρες, αποτελώντας τους «αγγελιοφόρους καλών ειδήσεων» από το HR προς τους εργαζομένους. Στόχος μας να καταστήσουμε σαφές σε όλους τους εργαζoμένους ότι κάθε φορά που βλέπουν ένα μήνυμα στα εισερχόμενά τους από τον κύριο ή την κυρία Janssen, κάτι καλό πρόκειται να συμβεί.
OUR DELIVERABLES
– Animated Characters
– Email template newsletters
– Tailor made Internal assets
CREDITS
Creative Director: Αγγελική Λουκά
Illustrator /motion designer: Μαριάννα Μακαρίτση
Vice President Corporate Affairs: Βασίλης Δασκαλόπουλος
Business Unit Director: Ρίτα Μακράκη
Senior Content Director: Αλέξανδρος Μαγγίνας
Junior Content Manager: Μυρσίνη Ζάρδα
Junior Content Executive: Λουκία Τσιώτα