Dear Team,
H νέα χρονιά είναι εδώ αλλά εμείς κάνουμε μια τελευταία ανασκόπηση των όμορφων projects με τα οποία έκλεισε το 2022 για την ομάδα του Create. Η επιλογή δύσκολη, καθώς ήταν αρκετά και διαφορετικά μεταξύ τους, ωστόσο παρακάτω θα βρείτε μια αντιπροσωπευτική επιλογή όσων κράτησαν εμάς – αλλά και εσάς – σε εγρήγορση, πριν αλλάξει ο χρόνος.
THE BRIEF
Toν Ιουνίο του 2021 μας ανατέθηκε ο επανασχεδιασμός της ιστοσελίδας του Μουσείου Τηλεπικοινωνιών ΟΤΕ. Το νέο site έπρεπε να είναι φρέσκο, να παρουσιάζει με ευρηματικό τρόπο το ποικιλόμορφο content που φιλοξενεί (δράσεις για παιδιά και οικογένειες, αρχεία συλλογών, online galleries, family fun section) και να περιλαμβάνει online booking system για οικογένειες και σχολεία. Και όλα αυτά με τον πιο user friendly τρόπο και ακολουθώντας τις αυστηρές προδιαγραφές ασφαλείας του ομίλου OTE.
Το site αυτό ήταν από τα πλέον απαιτητικά digital projects που έχουμε αναλάβει μέχρι στιγμής, καθότι πολυσύνθετο με πάνω από 30 διαφορετικά templates, σύνθετες λειτουργίες, μπόλικο content και σύνθετες διαδικασίες εγκρίσεων. Ωστόσο το αποτέλεσμα δικαίωσε τόσο εμάς όσο και τον πελάτη και συνέβαλε σημαντικά στο digital expertise της ομάδας.
OUR DELIVERABLES
– UX Design
– UI Design
– Front end development
– Back end development
– Data Entry
CREDITS
Creative Director, UX & UI: Αγγελική Λουκά
Junior Art Director & UI: Μυρτώ Ζωγραφάκη
Web Developer Director: Γιάννης Ρουγγέρης
Web Developer: Γιάννης Κολοκούρης
Senior Digital Manager: Νεοκλής Αθανασίου
Senior Connect Director: Μήτση Στάικου
THE BRIEF
Concept και σχεδιασμός της εικαστικής ταυτότητας για τη νέα Εσωτερική Στρατηγική Επικοινωνία της Janssen, 2023. Στόχος ήταν να εξελίξουμε το Ready to Make a Difference που δημιουργήσαμε το 2022, με βάση τα μηνύματα που ήθελαν να επικοινωνήσουν εντός της εταιρίας και προς τους εργαζομένους.
Έτσι, δημιουργήθηκε η καμπάνια “Janssen United”, η ταυτότητα της οποίας παραπέμπει στο look and feel αθλητικής ομάδας, εκφράζοντας τις έννοιες του ομαδικότητας, της στοχοπροσήλωσης και της υψηλής απόδοσης. Τα βασικά δημιουργικά υλικά περιελαμβάναν λογοτύπηση, κεντρικό key visual και καθετοποιήσεις για καθένα από τα εσωτερικά pillars τους, καθώς και ένα motion video 2’ στο οποίο παρουσιάζεται η νέα εσωτερική στρατηγική της εταιρίας για το ’23.
OUR DELIVERABLES
– Concept
– Δημιουργία ταυτότητας και key visual
– Video production
– Υλικά για το event της παρουσίασης
CREDITS
Creative Director: Αγγελική Λουκά
Senior Art Director: Eιρήνη Μακρή
Creative Copywriter: Μιχάλης Μουλάκης
Senior Motion Designer: Μαρία Δούνη
Junior Art Director: Μυρτώ Ζωγραφάκη
Business Unit Director: Βασίλης Δασκαλόπουλος
Senior Content Director: Αλέξανδρος Μαγγίνας
Junior Content Executive: Λουκία Τσιώτα
THE BRIEF
Με αφετηρία το λογότυπο της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, κληθήκαμε να επανασχεδιάσουμε την εταιρική της ταυτότητα και στη συνέχεια το Βrand Βοοk της. Η νέα ταυτότητα έπρεπε να ανταποκρίνεται τόσο στο κύρος όσο και στον εκσυγχρονισμό του οργανισμού.
Έτσι, εμπνεόμενοι από την έννοια της διαφάνειας, μία από τις θεμελιώδεις αρχές της ΑΑΔΕ, δημιουργήσαμε ένα πολυμορφικό κάναβο, αποτελούμενο από φωτεινά διαφανή τετράγωνα και το εικαστικό σύμβολο του “Οβολού” που συναντάει κανείς στο σήμα της ΑΑΔΕ. Ο κάναβος είναι οργανικός και ευέλικτος, ώστε να προσαρμόζεται εύκολα σε πολλαπλές online και offline εφαρμογές. Έτσι, με τη χρήση διάφανων υλικών όπως plexi glass, πλαστικό, ή γυαλί, μπορεί να ενσωματωθεί σε εσωτερικούς και εξωτερικούς φυσικούς χώρους με την ίδια ευχέρεια που μπορεί να αποτυπωθεί ή να προβληθεί σε οποιοδήποτε μέσο.
Η ταυτότητα συμπληρώνεται από επιπλέον βασικά στοιχεία όπως ο ορισμός νέας γραμματοσειράς και χρωματικής παλέτας. Επιπλέον, περιλαμβάνει guidelines για πληθώρα υλικών όπως σημάνσεις, digital assets, εταιρική ταυτότητα, branding οχημάτων κ.α. προκειμένου να επιτευχθεί συνοχή και σωστή εφαρμογή της σε όλα τα μέσα και υλικά.
OUR DELIVERABLES
– Concept
– Brand ID Design & Art Direction
– Brand Book
CREDITS
Creative Director: Αγγελική Λουκά
Art Director: Mαριάννα Μακαρύτση
Junior Art Director: Μυρτώ Ζωγραφάκη
Creative Copywriter: Μιχάλης Μουλάκης
Business Unit Director: Βασίλης Δασκαλόπουλος
THE BRIEF
To Cîroc Squad μετά το #cîrocyourMykonos, επιστρέφει για να συνεχίσει να διασκεδάζει αυτή τη φορά σε Αthens by night festive ρυθμούς, παρέα πάντα με την Cîroc Vodka. Το #cîrocyourcity είναι το δεύτερο μέρος της local καμπάνιας #celebratewithcîroc, με τους 7 πρωταγωνιστές να ζουν τις bespoke εμπειρίες που σχεδιάσαμε, αναδεικνύοντας πάντα τις διαφορετικές στιγμές κατανάλωσης. Από το high energy clubbing μέχρι τις αθηναϊκές πίστες, καταγράψαμε το διαφορετικό τρόπο διασκέδασης και μέσα από την οπτική της ομάδας, και μέσα από το μοναδικό χαρακτήρα/lifestyle του κάθε πρωταγωνιστή. Το περιεχόμενό μας επιλέχθηκε και προβλήθηκε στο global page της Cîroc.
OUR DELIVERABLES
– Concept
– Story Board
– Video & photo production digital assets
CREDITS
Creative Content Director: Αθηνά Γεωργιάδου
Junior Content Manager: Aναστασία Σταυρακάκη
Business Unit Director: Ρίτα Μακράκη
THE BRIEF
Δημιουργία key visual και υλικών για το Flex Zone – το καθιερωμένο μουσικό Street Culture festival του Havana Club που γιορτάζει την κουλτούρα του δρόμου. Φέτος, διοργανώθηκε σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη με πρωταγωνιστές γνωστούς rappers.
Έτσι στα πλαίσια της 360 καμπάνιας, δημιουργήθηκε η εικαστική ταυτότητα των 2 events με γνώμονα το look and feel του brand αλλά και εκείνο του street culture, η οποία στη συνέχεια προσαρμόστηκε σε πληθώρα print και digital υλικών όπως SoMe και Spotify videos, προσκλήσεις, αφίσες, SoMe posts, visuals παράλληλων δράσεων στο πλαίσιο των events κ.α
OUR DELIVERABLES
– 360 campaign
– Key Visuals for ATH and SKG events
– Video production
– Print and Digital Assets
CREDITS
Creative Director: Αγγελική Λουκά
Motion Designer: Μαριάννα Μακαρίτση
Junior Art Director: Μυρτώ Ζωγραφάκη
General Manager: Ράνια Χαρτοφύλακα
Content Manager: Υρώ Καραδήμου
Content Manager: Αλεξάνδρα Ταμπακάκη
Content Executive: Άννα Θεοδωρακοπούλου
Content Executive: Αντζέλικα Χαζίζη
THE BRIEF
Last but not least… To τέλος του 2022 έκλεισε με τον πιο δημιουργικό τρόπο, καθώς μας βρήκε να μαθαίνουμε και να εφαρμόζουμε καινούριες τεχνικές, αξιοποιώντας τα ξεχωριστά creative skills της ομάδας. Έτσι η paper-cut artist -για όσους δεν το γνωρίζατε- Μυρτώ μας, δημιούργησε μια σειρά από μοναδικά χριστουγεννιάτικα assets τα οποία στη συνέχεια, συντέθηκαν μέσω της τεχνικής του Stop Motion Video από τη Μαρία μας, σε ένα διαφορετικό Χριστουγεννιάτικο post για τα Flocafe.
Ήταν ένα over and above project το οποίο ενθουσίασε τόσο τον πελάτη όσο και εμάς, καθώς αποτέλεσε ευκαιρία για να πειραματιστούμε σε νέα δημιουργικά μονοπάτια και να προσθέσουμε την τεχνική του Paper Cut αλλά και του Stop Motion Video στα skills της ομάδας.
OUR DELIVERABLES
– Concept & Story Board
– Δημιουργία Paper Cut Assets
– Stop Motion production
CREDITS
Creative Director: Αγγελική Λουκά
Senior Motion Designer: Μαρία Δούνη
Junior Art Director & Paper Cut: Μυρτώ Ζωγραφάκη
Senior Connect Director: Mήτση Στάικου
Connect Manager: Μαρία Σουλάνδρου
Senior Connect Executive: Γιάννης Κοσμίδης